У світ вийшов тизер до фільму “Солодка Даруся”
У Києві відбулася презентація тізера до фільму “Солодка Даруся” за однойменним романом Марії Матіос.
Перед презентацією Матіос зазначила, що цього року “Солодка Даруся” святкує свій 10-річний ювілей.
“Нарешті прийшов час надати “Дарусі” нового виміру – екранізувати, адже цього року виповнюється десять років з того часу, як моя книга отримала перше життя”, – наголосила авторка.
За словами режисера фільму Олександра Денисенка, “фільм є дуже символічним, оскільки зараз Україна змінюється, проходячи через труднощі і випробування. Як і Даруся, перероджується, ніби птах Фенікс”.
Книга уперше видана в 2004 році.
“Солодка Даруся” відзначена Національною Шевченківською премією та низкою читацьких нагород, витримала 7 видань загальним накладом понад 200 тисяч примірників, здобула численні позитивні відгуки у світі.
Книжка перекладена німецькою, польською, французькою, російською, литовською, хорватською та іншими мовами.
Тизер (тізер)( англ. teaser «жарт, заманилівка») - рекламне повідомлення, побудоване як загадка , яке містить частину інформації про продукт, але при цьому сам товар не демонструється. Тизери зазвичай з'являються на ранньому етапі просування товару і служать для створення інтриги навколо нього. Маркетинговий прийом, заснований на використанні тизерів, називається тизерною рекламою.
Чекаю із нетерпінням фільму. Пам'ятаю, що під враженням від книжки перебувала довго...
ВідповістиВидалитиТізер (тизер)( англ. teaser «жарт, завлекалка») - рекламне повідомлення, побудоване як загадка , яке містить частину інформації про продукт, але при цьому сам товар не демонструється. Тизери зазвичай з'являються на ранньому етапі просування товару і служать для створення інтриги навколо нього. Маркетинговий прийом, заснований на використанні тізерів, називається тізерною рекламою.
ВідповістиВидалити