вівторок, 17 березня 2015 р.

У світ вийшов тизер до фільму “Солодка Даруся” 

*
У Києві відбулася презентація тізера до фільму “Солодка Даруся” за однойменним романом Марії Матіос.
Перед презентацією Матіос зазначила, що цього року “Солодка Даруся” святкує свій 10-річний ювілей.
 “Нарешті прийшов час надати “Дарусі” нового виміру – екранізувати, адже цього року виповнюється десять років з того часу, як моя книга отримала перше життя”, – наголосила авторка.
 За словами режисера фільму Олександра Денисенка, “фільм є дуже символічним, оскільки зараз Україна змінюється, проходячи через труднощі і випробування. Як і Даруся, перероджується, ніби птах Фенікс”.
Книга уперше видана в 2004 році.
 “Солодка Даруся” відзначена Національною Шевченківською премією та низкою читацьких нагород, витримала 7 видань загальним накладом понад 200 тисяч примірників, здобула численні позитивні відгуки у світі.
 Книжка перекладена німецькою, польською, французькою, російською, литовською, хорватською та іншими мовами.
 Зйомки фільму проводилися в Карпатах (Івано-Франківщина і Закарпаття – Микуличин – Рахів).

Тизер (тізер)( англ. teaser «жарт, заманилівка») - рекламне повідомлення, побудоване як загадка , яке містить частину інформації про продукт, але при цьому сам товар не демонструється. Тизери зазвичай з'являються на ранньому етапі просування товару і служать для створення інтриги навколо нього. Маркетинговий прийом, заснований на використанні тизерів, називається тизерною рекламою.

2 коментарі:

  1. Чекаю із нетерпінням фільму. Пам'ятаю, що під враженням від книжки перебувала довго...

    ВідповістиВидалити
  2. Тізер (тизер)( англ. teaser «жарт, завлекалка») - рекламне повідомлення, побудоване як загадка , яке містить частину інформації про продукт, але при цьому сам товар не демонструється. Тизери зазвичай з'являються на ранньому етапі просування товару і служать для створення інтриги навколо нього. Маркетинговий прийом, заснований на використанні тізерів, називається тізерною рекламою.

    ВідповістиВидалити