STEAM-освіта – компетентісний підхід до навчання сучасного учня
Сьогодні у дистанційному форматі відбулося засідання професійної спільноти вчителів словесно-естетичного циклу. Розглядали актуальне для компетентісного навчання питання про STEM-освіту. Доповідачі, зокрема Ольга Вознюк, Любов Коваль, Тетяна Кондратюк, Олена Поворознюк, розкрили ряд теоретичних та практичних запитань: як відрізнити STEAM, STREAM та STEM-освіту, STREAM - освіта в науково – педагогічному проекті «Інтелект України» тощо.
Колеги поділилися знахідками, напрацюваннями, міркуваннями щодо STREAM-освіти під час уроків. Проаналізувавши актуальні тенденції такого навчання, дійшли висновку, що, окрім інших, саме використання ШІ, екологічна спрямованість, розвиток навичок програмування, доступність та інклюзія, цифрова грамотність, практичне навчання, групова робота, поєднання різних форматів навчання будуть пріоритетними під час упровадження STREAM-освіти.
Дякую захисникам за змогу працювати!
Немає коментарів:
Дописати коментар