Значна частина випускників шкіл не володіє елементарними знаннями |
Директор Українського центру оцінювання якості освіти Ігор Лікарчук повідомив деякі подробиці із аналізу результатів, які показали випускники українських шкіл під час ЗНО у 2015 році.
Зокрема, за його словами, 70% абітурієнтів не знають, що у 2014 році Україна підписала Угоду про асоціацію з ЄС. 40% не мають жодного уявлення, про що саме йдеться у "Слові о полку Ігоревім".
Зовнішнє незалежне оцінювання з математики засвідчило, що 15% абітурієнтів не вміють розкривати дужки; 60% - не знають означення косинуса гострого кута трикутника; 67% - не знають визначення логарифма; 35% - не можуть визначити величину кута рівнобедреного трикутника; 75% - не знають основних геометричних тотожностей.
"Це сюжет не із фільму жахів. Це деякі факти із аналізу результатів тесту з математики-2015", - зазначає директор УЦОЯО.
Аналіз зовнішнього оцінювання з української мови та літератури свідчить про те, що 80% абітурієнтів не володіють уміннями щодо правильної вимови глухих і дзвінких приголосних; 70% - не вміють узгоджувати числівник з іменником; 90% - не знають, де треба ставити кому в реченні з однорідними членами речення; 80% - не знають, де треба ставити двокрапку в безсполучниковому складному реченні.
"Маю іще чималий перелік подібних фактів "навченості" випускників наших шкіл із української мови та літератури", - наголошує директор УЦОЯО.
Також Ігор Лікарчук навів кілька прикладів про рівень знань випускників шкіл з географії. За його словами, 50% абітурієнтів переплутали меридіани і паралелі, не змогли перевести числовий масштаб в іменований; понад 55% не можуть відрізнити горб від западини; 87% - не змогли визначити азимут; лише 3% установили правильну відповідність між формами рельєфу і тектонічними структурами України.
"Чи варто продовжувати далі?", - резюмував директор Українського центру оцінювання якості освіти.
Як відомо, пороговий бал ЗНО з фізики і математики не змогли подолати понад 20% учасників ЗНО у 2015 році.
Тестування з англійської мови ПОКАЗАЛО, що за виконання письмової частини тесту 0 балів отримали 21% абітурієнтів. Виконати письмове завдання тесту з максимально можливою оцінкою вдалося лише 5% від загальної кількості учасників.
Зокрема, за його словами, 70% абітурієнтів не знають, що у 2014 році Україна підписала Угоду про асоціацію з ЄС. 40% не мають жодного уявлення, про що саме йдеться у "Слові о полку Ігоревім".
Зовнішнє незалежне оцінювання з математики засвідчило, що 15% абітурієнтів не вміють розкривати дужки; 60% - не знають означення косинуса гострого кута трикутника; 67% - не знають визначення логарифма; 35% - не можуть визначити величину кута рівнобедреного трикутника; 75% - не знають основних геометричних тотожностей.
"Це сюжет не із фільму жахів. Це деякі факти із аналізу результатів тесту з математики-2015", - зазначає директор УЦОЯО.
Аналіз зовнішнього оцінювання з української мови та літератури свідчить про те, що 80% абітурієнтів не володіють уміннями щодо правильної вимови глухих і дзвінких приголосних; 70% - не вміють узгоджувати числівник з іменником; 90% - не знають, де треба ставити кому в реченні з однорідними членами речення; 80% - не знають, де треба ставити двокрапку в безсполучниковому складному реченні.
"Маю іще чималий перелік подібних фактів "навченості" випускників наших шкіл із української мови та літератури", - наголошує директор УЦОЯО.
Також Ігор Лікарчук навів кілька прикладів про рівень знань випускників шкіл з географії. За його словами, 50% абітурієнтів переплутали меридіани і паралелі, не змогли перевести числовий масштаб в іменований; понад 55% не можуть відрізнити горб від западини; 87% - не змогли визначити азимут; лише 3% установили правильну відповідність між формами рельєфу і тектонічними структурами України.
"Чи варто продовжувати далі?", - резюмував директор Українського центру оцінювання якості освіти.
Як відомо, пороговий бал ЗНО з фізики і математики не змогли подолати понад 20% учасників ЗНО у 2015 році.
Тестування з англійської мови ПОКАЗАЛО, що за виконання письмової частини тесту 0 балів отримали 21% абітурієнтів. Виконати письмове завдання тесту з максимально можливою оцінкою вдалося лише 5% від загальної кількості учасників.
Немає коментарів:
Дописати коментар