пʼятниця, 6 березня 2020 р.

 Тарас Шевченко й сучасне мистецтво...
 Як розуміти? Як сприймати?
Із 2 по 6 березня у нашій школі тривав Шевченківський тиждень. Щороку він зацікавлює учнів, адже вчителі кафедри української мови та літератури намагаються провести його сучасно, цікаво та оригінально.
 Я вирішила почути думку і батьків, і школярів, і колег щодо робіт Олександра Грехова "Квантовий стрибок Шевченка". Отож у понеділок у 305 кабінеті почала діяти ілюстрована виставка робіт художника (дякую батькам класу Андрію Дягелю та Юлії Силці за  роздрук копій!).   Протягом тижня діти розглядали ілюстрації, коментували, запитували, сперечалися, шукали інші роботи в інтернеті... На перервах біля виставки чулися суперечки, обговорення, навіть сміх. Чудово, що роботи не залишили байдужими нікого!
Деякі з робіт О. Грехова
 Також діти отримали завдання створити настільні ігри "Шевченко". Вибір засобів, методів втілення, прийомів реалізації цього задуму не обмежувався нічим, окрім теми. Антонюк Катруся на п'ятницю підготувала цікаву ілюстровану вікторину за творами Шевченка. Діти виконували різноманітні завдання, змагаючись між собою. З відривом в один бал перемогли дівчатка. Дякую, Катрусю, за небайдужість, за цікавинки, за творчий підхід!
  Сьогодні під час класної години ми, підсумовуючи Шевченківський тиждень, переглянули відеофільм "Квантовий стрибок Шевченка: як розуміти", вислухали слушні думки щодо сприйняття чи несприйняття такого мистецтва. Хлопчики та дівчатка обговорили цю тему з батьками вдома, тому було цікаво почути й батьківську думку.
 Діти висловлювали дуже доречні докази щодо власної думки. Дякую вам за оригінальне та критичне мислення!
 До якого ж висновку ми дійшли? А тут немає однозначної відповіді: комусь такі роботи близькі й зрозумілі, комусь, навпаки, ні.  Але однозначно вони викликають інтерес та бажання зрозуміти зображене, знайти інформацію про героїв, у яких перевтілено Шевченка, навіть допомагають перосмислити роль Шевченка для сучасної України.



Висловлення аргументів проти такого сучасного мистецтва

Висловлення аргументів за  подібне сучасне мистецтво

За та проти 
Триває обговорення



Відеофільм "Квантовий стрибок Шевченка: як це розуміти"

Немає коментарів:

Дописати коментар